AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiţi
 

 Wizz Air (W6 / WZZ)

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 39  Urmatorul
AutorMesaj
transporter
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 40
Varsta : 39
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 17/04/2010

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyVin 09 Sept 2011, 13:27

mario antonio a scris:
Ciao tuturor,

Dupa LPA si LPC o va lua din loc:
Airbus A320 -233 892 HA-LPC Wizz Air last svc 07sep11 BGY-BUD, for Garuda Citilink as PK-GLD in early oct11 ex EI-DGF.

Ce se intampla totusi cu Wizz ? Tot renunta la avioane fara sa puna nimic in locul lor. Si m-am uitat pe planespotters.net la comenzile pentru A320 si fata de primavara cand aveau 3 avioane comandate acum nu apare nici o comanda pentru Wizz Air in perioada urmatoare.
Sus In jos
http://aviationforum.aero
CalinCLJ
Membru activ


Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 57
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyVin 09 Sept 2011, 16:47

E o perioada de standby la Wizz. Dupa cum vedeti , nu mai deschid baze , nu adauga destinatii , probabil sunt focusati sa isi consolideze reteaua existenta in acest moment .
Oricum anul asta au primit in flota 5 aeronave ( -LW-H,I,J,K,L) si au "externat" 4 (2 la Garuda , 2 la Onur Air) . Sunt pe bilant pozitiv , cum se spune ! Laughing
Cat despre comenzi , depinde "cat era de primavara" cand te-ai uitat tu . Ultimele trei livrari au fost 29.04,26.05,17.06. Poate asta e explicatia !

Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine

Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyDum 02 Oct 2011, 20:14

Titlu: Wizz Air: Traficul de calatori din si spre Romania va creste cu 20% in 2012
Sursa: wall-street.ro
Autor: ***
Data: 02/10/2011

Citat :
Wizz Air vrea sa extinda capacitatea de transport pe Aeroportul Timisoara de la o aeronava la doua unitati, dar asteapta rezultatul investigatiei CE cu privire la discounturile oferite de aerogara, si se asteapta sa transporte anul viitor cu 15-20% mai multi pasageri din si catre Romania, relateaza Mediafax.

"Luam in considerare inca un avion pentru Timisoara, pe langa cel deja existent. Ramane de vazut daca acest lucru se va intampla la anul sau in anul urmator, insa pana atunci asteptam rezultatul anchetei Comisiei Europene", a declarat la o intalnire cu presa vicepresedintele Wizz Air, John Stephenson.

CE a deschis in luna mai o investigatie la sesizarea Carpatair cu privire la relatiile contractuale dintre aeroportul din Timisoara si Wizz Air, respectiv un contract de marketing incheiat in 2008 si neplata unor taxe de aeroport in valoare de 2,6 milioane de euro, precum si reduceri suplimentare de 72% pana la 85% la toate taxele de aeroport pentru aeronavele de mare capacitate.

In luna septembrie, CE a emis o opinie preliminara conform careia discountul oferit Wizz Air "constituie fara indoiala, in conformitate cu o practica consacrata, ajutor de stat" si a transmis autoritatilor romane si operatorului aerian ca trebuie sa-si prezinte pozitia pana la 13 octombrie.

Totodata, Tribunalul Timis a decis la 30 august, in cadrul unui proces initiat de Carpatair impotriva aeroportului Timisoara, ca reducerile oferite de Wizz Air constituie un avantaj de natura economica atribuibil statului, in calitate de actionar majoritar al aeroportului, ca acordarea reducerii nu poate fi justificata din punct de vedere economic si ca masura distorsioneaza concurenta.

Stephenson considera ca discounturile au fost o solutie prin care toti cei implicati au avut de castigat prin atragerea traficului de pasageri.

"Carpatair opereaza cu 15 avioane de mici dimensiuni si a generat un trafic de circa 600.000 de pasageri anual, iar noi cu un singur avion am adus un trafic de 400.000 de pasageri. Pentru aeroport este mai eficient, numai daca ne gandim de cati angajati ai nevoie pentru a opera 15 avioane. Daca aeroportul voia sa atinga un trafic de doua milioane de pasageri pe an trebuia sa mai construiasca piste pentru a evita supraaglomerarea. Esti mai eficient cand ai un singur avion care sta la sol 30 minute fata de 15 avioane mai mici", a afirmat vicepresedintele Wizz Air.

Potrivit lui Stephenson, Aeroportul din Timsoara ofera discounturi si catre Carpatair, insa pentru numarul de decolari si aterizari, cursele interne si pentru transferul pasagerilor.

"Carpatair se adreseaza mai degraba pasagerilor business si nu zboara duminica, ceea ce este putin curios, avand in vedere ca duminica este ziua cea mai profitabila pentru aviatie", a afirmat oficialul Wizz Air.

Referitor la decizia Ministerului Transporturilor de a muta zborurile low-cost din Bucuresti de pe Aeoportul Baneasa pe cel din Otopeni, oficialul Stephenson spune ca masura va afecta compania intrucat aerogara Otopeni practica tarife mai mari.

"Nu am primit nicio notificare oficiala. Stiu ca au fost discutii, dar inca nu am primit nimic. Ne vom muta, dar nu stiu daca neaparat pe Otopeni, pentru ca este mai scump si nu ne vom permite sa operam acolo fara a face modificari. Totusi, Bucurestiul reprezinta aproximativ jumatate din business-ul nostru in Romania, insa daca prezenta noastra aici nu va mai face sens din punct de vedere economic mai sunt si alte tari", a afirmat Stephenson.

El a estimat ca anul viitor traficul de pasageri din si spre Romania va creste cu 15-20% fata de acest an, de la 2,6 milioane la 3,2 milioane.

"Nu cred ca vor mai fi posibile cresteri de 30% ca in alti ani, dar Romania este inca o piata puternica. Nu ne-am propus sa scadem numarul destinatiilor, este posibil sa le extindem. Nu avem inca nimic concret cu niciun aeroport, dar ne uitam in Germania, unele zone din Italia, sudul Frantei si Scandinavia care au ramas neacoperite de noi", a precizat vicepresedintele companiei.

Potrivit reprezentantului Wizz Air, cota de piata a operatorul in Romania a crescut in ultimii trei ani cu 20 de puncte procentuale, la 30%. Romania a devenit astfel a doua piata pentru companie, dupa Polonia.
Sus In jos
alinushi
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 42
Varsta : 40
Localizare : Bucharest
Data de inscriere : 18/12/2009

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Wizz Air anuleaza 10% din zborurile din Bucuresti   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 06 Oct 2011, 16:38

Sus In jos
roger
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 54
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti/Toulouse
Data de inscriere : 31/08/2010

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 06 Oct 2011, 23:01

Fiind nevoit sa calatoresc saptamanal cu Wizz, am avut parte de cel putin cateva surprize legate de aceste modificari. Zborurile spre Barcelona s-au decalat cel mai rau. Inainte de schimbare plecam la 17.00 de pe BBU si ajungeam la 19.15 pe BCN; acum plecarea e undeva dupa ora 19. Durerea e la retur: zborurile de seara ( plecare 19.50 din BCN spre BBU ), le-au mutat dimineata, la 01.50. Ce e mai rau e ca nu le-au avansat, ci le-au devansat: toate rezervarile mele, care sunt in general lunea seara pe BCN-BBU, cu plecare la 19.50, imi apar acum luni dimineata la 01.50. Pentru mine, cel putin, logic ar fi fost sa fie considerate zboruri intarziate, si astfel sa plece cu 4 ore mai tarziu ( la 01.50, in loc de 19.50 ). Nu stiu de ce, dar am asa un sentiment ca nu o se ma mai bucur prea mult timp de prezenta Wizz pe Baneasa. iar pe Otopeni...nu cred ca vor intra. Desi nu stiu daca isi permit sa piarda o piata ca Bucurestiul.
Sus In jos
gaudi
Membru activ
gaudi

Numarul mesajelor : 1152
Varsta : 42
Localizare : Ploiesti / Bucuresti
Data de inscriere : 17/07/2008

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyVin 07 Oct 2011, 09:55

Au publicat un comunicat si pe sectiunea de stiri a site-ului Wizzair:
Wizz Air este nevoită să reprogrameze zborurile din/spre Aeroportul Bucureşti Băneasa
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ


Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 57
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyVin 07 Oct 2011, 12:41

Eu vad asa lucrurile : decizia in sine este ok , modul de punere in aplicare e tipic romanesc !
Nu cred in argumentul "presiunii" puse de proprietarii de vile , e ok ca un aeroport de tip city sa aiba asemenea restrictii.
Problema e de strategie , care e sublima dar lipseste cu desavarsire ! CAB "Compania Aeroporturi Bucuresti" care detine atat BBU cat si OTP , ar fi trebuit sa ofere un termen de gratie ( de exemplu pe durata orarului de iarna) in care sa ofere alternativa folosirii OTP la orarele initiale , cu taxe si costuri de pe BBU . Atat WZZ cat si JOR aveau timp sa decida pana in martie 2012 daca mentin cursele pe BBU acceptand restrictiile , daca le muta pe OTP , daca fac un mix tinand cont de taxele diferite . Asda mi se parea logic , si de bun simt.
Nu o sa fiu avocatul companiilor aeriene , cu atat mai putin al WZZ sau JOR , dar modul in care actioneaza CAB e de-a dreptul sfidator. Daca cifrele WZZ sunt reale , CAB pierde jumate de milion de euro din taxe de pe cei 40,000 de pax afectati numai de la Wizz . Bani care ii putea avea acceptand operarea cu taxe reduse pe perioada limitata la OTP.
Ne mai mira insa ceva?
Sus In jos
roger
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 54
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti/Toulouse
Data de inscriere : 31/08/2010

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyVin 07 Oct 2011, 12:55

Oricum, acum e in vigoare restrictia intre 00.00-07.00. De la 1 noiembrie se va decala seara cu 2 ore, insa se castiga dimineata o ora. E drept insa ca si pana acum unele din cursele programate sa ajunga pe Baneasa la 07.00 ajungeau mai mereu in avans. Da, sunt total de acord ca punerea in practica este defectuoasa.
Asa ca off topic: Easy Jet opereaza pe aeroporturile importante din Europa, si mai putin pe cele acaparate de piata low cost. Oare cum reuseste sa se mentina? Intreb, pentru ca zbor destul de des cu ei, si ca sa dau un exemplu, toate cursele care ajung la Toulouse, sunt tratate cu minim de personal aeroportuar. Adica: avionul e tras langa culoarul de trecere, care insa nu e folosit: pasagerii sunt imbarcati si debarcati pe scara. Din start se reduc costurile suplimentare cerute de aeroport fie prin utilizarea burdufurilor, fie prin utilizarea autobuzelor ( in cazul stationarii mai langa pista ). De asemenea, observ ca in multe aeroporturi au spatii dedicate ( probabil inchirierea anumitor portiuni din aeroport + gate pe perioada mai lunga e profitabila ).
Sus In jos
alinushi
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 42
Varsta : 40
Localizare : Bucharest
Data de inscriere : 18/12/2009

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyVin 07 Oct 2011, 16:53

CalinCLJ a scris:
1. CAB "Compania Aeroporturi Bucuresti" care detine atat BBU cat si OTP , ar fi trebuit sa ofere un termen de gratie ( de exemplu pe durata orarului de iarna) in care sa ofere alternativa folosirii OTP la orarele initiale , cu taxe si costuri de pe BBU .
..........
2. Daca cifrele WZZ sunt reale , CAB pierde jumate de milion de euro din taxe de pe cei 40,000 de pax afectati numai de la Wizz . Bani care ii putea avea acceptand operarea cu taxe reduse pe perioada limitata la OTP.

1. Ar fi fost foarte complicat si costisitor pentru companiile aeriene pentru ca ar fi intervenit pozitionari iar pasagerii ar fi fost debusolati , nestiind de pe ce aeroport pleaca si pe care se intorc

2. Ce te face sa crezi ca Wizz plateste cat este taxa declarata pe BBU?
Uita-te la TSR ca aveau discount-uri foarte mari si mai mult ca sigur la fel se intampla si la CLJ
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine

Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyLun 10 Oct 2011, 21:04

Titlu: Wizz Air a inchis compania romaneasca insa nu pleaca din Romania
Sursa: wall-street.ro
Autor: Cristian Gubandru
Data: 10.10.2011

Citat :
Wizz Air Holdings, cea mai mare companie low cost – low fare din Europa Centrala si de Est, a decis sa lichideze societatea de pe plan local, Wizz Air Romania, insa va opera in continuare pe piata romaneasca printr-o sucursala a Wizz Air Group.

Wizz Air Romania a incheiat anul trecut cu pierderi de circa 6.000 euro si un numar mediu de 40 de salariati, in scadere de la 150 de angajati in 2009. Cifra de afaceri a fost sub 1 milion de euro.

“Ca parte dintr-un proces de restructurare administrativa a grupului Wizz Air, compania Wizz Air Romania SRL (care este inactiva de o perioada) va fi inchisa, functiile sale fiind deja preluate de o sucursala din Romania a Wizz Air Group cu mai mult timp in urma. Acest pas nu va afecta operatiunile Wizz Air din Romania”, a declarat Balazs Varro, corporate communication manager Wizz Air.

Compania din Romania avea sediul in Aeroportul International Aurel Vlaicu. Wizz Air Romania nu avea datorii catre Bugetul Statului Roman.

Tribunalul Timis a decis la 30 august in cadrul unui proces initiat de Carpatair impotriva aeroportului international Traian Vuia din Timisoara, ca reducerile oferite Wizz Air, de pana la 85% din tarifele practicate, pentru avioanele cu capacitate ridicata, constituie un avantaj de natura economica atribuibil statului, in calitate de actionar majoritar al aeroportului, ca acordarea reducerii nu poate fi justificata din punct de vedere economic si ca masura distorsioneaza concurenta.
Sus In jos
roger
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 54
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti/Toulouse
Data de inscriere : 31/08/2010

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: LPV   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyLun 10 Oct 2011, 21:57

Azi am venit de la Beauvais la Baneasa cu LWE. Cursa a avut o intarziere de cca 50 min. Ce m-a mirat la sosirea pe Baneasa e ca LPV era inconjurat de o echipa de tehnicieni; avea toate usile deschise, iar usile de la iesirile de urgenta de pe aripi erau inlaturate. Cum au mai fost si alte curse Wizz cu intarziere, ma gandesc ca probabil s-a defectat LPV dis de dimineata, si asta a afectat restul curselor. L-a mai vazut azi cineva pe LPV in postura pe care am desris-o mai sus? E o procedura normala de verificari, igienizare etc, sau chiar a fost o problema? Avea si capacele de la ambele motoare ridicate.
Sus In jos
Skylink
Membru activ
Skylink

Numarul mesajelor : 218
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 07/01/2009

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyMar 11 Oct 2011, 21:05

CalinCLJ a scris:
Eu vad asa lucrurile : decizia in sine este ok , modul de punere in aplicare e tipic romanesc !
Nu cred in argumentul "presiunii" puse de proprietarii de vile , e ok ca un aeroport de tip city sa aiba asemenea restrictii.
Problema e de strategie , care e sublima dar lipseste cu desavarsire ! CAB "Compania Aeroporturi Bucuresti" care detine atat BBU cat si OTP , ar fi trebuit sa ofere un termen de gratie ( de exemplu pe durata orarului de iarna) in care sa ofere alternativa folosirii OTP la orarele initiale , cu taxe si costuri de pe BBU . Atat WZZ cat si JOR aveau timp sa decida pana in martie 2012 daca mentin cursele pe BBU acceptand restrictiile , daca le muta pe OTP , daca fac un mix tinand cont de taxele diferite . Asda mi se parea logic , si de bun simt.
Nu o sa fiu avocatul companiilor aeriene , cu atat mai putin al WZZ sau JOR , dar modul in care actioneaza CAB e de-a dreptul sfidator. Daca cifrele WZZ sunt reale , CAB pierde jumate de milion de euro din taxe de pe cei 40,000 de pax afectati numai de la Wizz . Bani care ii putea avea acceptand operarea cu taxe reduse pe perioada limitata la OTP.
Ne mai mira insa ceva?

Calin CLJ, poate ar fi logic si de bun simt in viziunea ta, dar ce crezi ca ar fi facut companiile mari de pe OTP? Crezi ca cineva ar fi fost de acord sa plateasca taxe mai mari pentru aceleasi servicii, in timp ce competitia ar fi avut preturi de dumping? Vezi decizia Comisiei Europene ref Wizz Air & TSR, crezi ca ar fi acceptat asa ceva cand LH,AF,BA etc ar fi fi depus a doua zi plangeri? Desi nu imi place sa o spun, CNAB a actionat conform reglementariilor europene.
Sus In jos
fly_emirates
Flight Level 100
Flight Level 100
fly_emirates

Numarul mesajelor : 170
Varsta : 38
Localizare : Bucharest
Data de inscriere : 28/12/2007

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyMar 11 Oct 2011, 21:45

acum intreb si eu... eu companie (germanwings, wizzair, etc) vin in romania sa operez curse de pe Baneasa. presupun ca trebuie sa inchei un contract cu aeroportul pt X ani (5???). aeroportul nu e obligat sa respecte detaliile de contract ? adica fie ma lasa sa operez acolo pana la incheierea termenului, fie imi pune la dispozitie un alt aeroport in aceleasi conditii (adica taxe, pt ca eu wizz, germanwings, etc nu ma intereseaza cat de bine se simte pasagerul in aeroport -OTP- ci ma preocupa sa am costurile cat mai mici -implicit tarifele). care ar fi termenii unui astfel de contract Airline/Airport? se semneaza pe mai multi ani sau in fiecare an se reinnoieste? adica chiar are voie BBU sa dea afara chiriasul fara drept de apel? sau totusi e nevoie de un timp mai lung in care se sting termenii contractuali?
Sus In jos
mario antonio
Membru activ


Numarul mesajelor : 1296
Varsta : 40
Localizare : Torino, Italia (TRN)
Data de inscriere : 07/08/2008

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyDum 30 Oct 2011, 02:05

Ciao tuturor,

Un alt A320 iese din flota Wizz. Astfel dupa LPA si LPC pleaca si LPB:
Airbus A320 -233 1635 HA-LPB Wizz Air last svc 19oct11 BGY-BUD, for Garuda Citilink nov11 as PK-GLA ex EI-DFT.
Sus In jos
mario antonio
Membru activ


Numarul mesajelor : 1296
Varsta : 40
Localizare : Torino, Italia (TRN)
Data de inscriere : 07/08/2008

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 10 Noi 2011, 11:56

Ciao tuturor,

Wizzair va mai adauga o destinatie catre Italia, si anume Verona.
Sus In jos
alinushi
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 42
Varsta : 40
Localizare : Bucharest
Data de inscriere : 18/12/2009

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 10 Noi 2011, 12:54

mario antonio a scris:
Ciao tuturor,

Wizzair va mai adauga o destinatie catre Italia, si anume Verona.

Cam riscant

Sa nu faci asa cum au facut cu Malaga, pt ca nici aici nu au hub
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine

Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 10 Noi 2011, 23:17

Titlu: Wizz Air isi mareste flota cu un avion si creste numarul de zboruri din Romania
Sursa: wall-street.ro
Autor: Cristian Gubandru
Data: 10.11.2011

Citat :
Wizz Air, cea mai mare linie aeriana low fare – low cost din Romania si din Europa Centrala si de Est, a lansat o noua ruta si va creste frecventele pentru destinatiile existente, incepand cu iunie 2012, prin adaugarea celei de-a 6-a aeronave bazei din Bucuresti.

Noua ruta spre Verona (Italia) va fi operata initial, incepand cu 23 iunie 2012, de trei ori pe saptamana, in timp ce zborurile spre Milano Bergamo, Venetia Treviso, Madrid, Dortmund, Bari, Cuneo Torino, Catania, Forli Bologna si Pisa vor fi operate cu frecvente mai mari fata de vara trecuta.

Prin introducerea noii rute, Wizz Air va oferi vara viitoare 20 de destinatii din Bucuresti.

Wizz Air a devenit cea mai mare linie aeriana din Romania cu un obiectiv de peste 2,5 milioane de pasageri transportati in 2011.

“Anul viitor vom avea o flota de 10 aeronave moderne A320 operand de la cele 4 baze: Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara si Tirgu Mures, reprezentand o investitie de aproximativ o jumatate de miliard de euro. Pe langa acest lucru, am creat 3.000 de locuri de munca la nivel local si am devenit un element esential al infrastructurii de transport din Romania”, a declarat József Váradi, chief executive officer Wizz Air.

Biletele pentru toate rutele sunt deja disponibile pentru vanzare pe site-ul companiei. Tarifele pentru Verona pornesc de la 96 lei (un singur zbor, cu toate taxele incluse)

Wizz Air a transportat 10,9 milioane de pasageri in ultimele 12 luni. Flota companiei este compusa din 35 aeronave Airbus A320, ce opereaza de la 15 baze aflate in Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina, Cehia, Serbia si Lituania.
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator
kampfmaschine

Numarul mesajelor : 1927
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 10 Noi 2011, 23:23

Titlu: Wizz Air: Mutarea zborurilor low-cost pe Otopeni, “cel mai rau lucru care se putea intampla aviatiei”
Sursa: dailybusiness.ro
Autor: ***
Data: 10.11.2011

Citat :
Mutarea zborurilor low cost de pe Aeroportul Baneasa pe cel din Otopeni, care percepe tarife mai mari, este "cel mai rau lucru care se putea intampla aviatiei", intrucat forteaza companiile sa scumpeasca biletele sau sa iasa de pe piata, afirma directorul executiv al Wizz Air, Jozsef Varadi.
"Managementul Aeroportului Otopeni nu va face bine daca forteaza companiile low cost sa se mute. Cred ca Wizz Air are o pozitie destul de buna pe piata incat sa nu plece, dar daca va trebui sa ne mutam, vom fi fortati sa ne revizuim capacitatea de transport si tarifele. Cel mai rau lucru care se poate intampla pietei de aviatie este ca, din cauza unei decizii ca aceasta, companiile sa plece si sa faca investitii pe alte piete", a declarat intr-o conferinta de presa, Jozsef Varadi, relateaza Mediafax.

El spune ca Aeroportul Henri Coanda (Otopeni) practica tarife mai mari comparativ cu alte aerogari din regiune precum Varsovia si Budapesta.

"Este ridicol pentru ca nu exista o justificare din punct de vedere al pietei pentru aceste tarife", a afirmat directorul Wizz Air.

Ministerul Transporturilor a decis sa transforme Aeroportul Baneasa intr-o aerogara destinata curselor VIP si sa transfere zborurile low cost pe Aeroportul Otopeni pana in 2012-2013, relateaza Mediafax.

Wizz Air va lansa in vara anului viitor (23 iunie) un nou zbor, pe ruta Bucuresti-Verona, care va fi operat de trei ori pe saptamana, si va creste frecventa altor zboruri prin adaugarea celei de-a sasea aeronave bazei din capitala. Astfel, va creste numarul zborurilor din Bucuresti catre Milano Bergamo, Venetia Treviso, Madrid, Dortmund, Bari, Cuneo Torino, Forli Bologna si Pisa, care vor fi operate cu o frecventa de 3 pana la 14 zboruri pe saptamana.

Referitor la ancheta Comisiei Europene deschisa la sesizarea Carpatair cu privire la un ajutor de stat pe care Aeroportul din Timisoara l-ar fi acordat Wizz Air, Varadi estimeaza ca investigatia va fi finalizata peste un an. "Cred ca ce se intampla la Timisoara este ca au doua companii, din care una este un competitor local care are probleme financiare.

Cred ca inainte de a-si asuma punctele slabe au incercat sa dea vina pe ceilalti. Respingem vehement acuzatiile cu privire la ajutorul de stat, dar asteptam rezultatul anchetei Comisiei Europene. Este un proces lent si as fi surprins sa vad un rezultat vizibil in prima jumatate a anului viitor. Cred ca, probabil, intr-un an vom avea un rezultat", a afirmat Varadi.

CE a deschis in luna mai o investigatie la sesizarea Carpatair cu privire la relatiile contractuale dintre aeroportul din Timisoara si Wizz Air, respectiv un contract de marketing incheiat in 2008 si neplata unor taxe de aeroport in valoare de 2,6 milioane de euro, precum si reduceri suplimentare de 72% pana la 85% la toate taxele de aeroport pentru aeronavele de mare capacitate.
Sus In jos
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 24
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 17 Noi 2011, 19:08

Wizz Air creste capacitatea de zbor de pe TSR cu 20% dar nu aloca inca o aeronava.

Din 29 Martie:
DTM 2/7 -> 3/7

Din 23 Iunie:
BVA 2/7 -> 3/7
FRL 2/7 -> 3/7
FCO 3/7 -> 4/7
LTN 3/7 -> 4/7

Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ


Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 57
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 17 Noi 2011, 20:42

Miţă_KRP a scris:
Wizz Air creste capacitatea de zbor de pe TSR cu 20% dar nu aloca inca o aeronava.

Din 29 Martie:
DTM 2/7 -> 3/7

Din 23 Iunie:
BVA 2/7 -> 3/7
FRL 2/7 -> 3/7
FCO 3/7 -> 4/7
LTN 3/7 -> 4/7


Nu e nevoie ! Daca studiezi orarul vei vedea ca TSR-BGY (4/7) si TSR-DTM (3/7) sunt operate cu alta aeronava decat cea de la baza din TSR :
BGY 13,20 - 16,00 TSR 16,30 - 17,15 BGY - aeronava e de la baza de la Bucuresti Baneasa
DTM 7,50 - 10,50 - TSR 11,20 - 12,30 - DTM - aeronava e de la baza din Gdansk

Sus In jos
Miţă_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 24
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyVin 18 Noi 2011, 16:24

Citat :


Nu e nevoie ! Daca studiezi orarul vei vedea ca TSR-BGY (4/7) si TSR-DTM (3/7) sunt operate cu alta aeronava decat cea de la baza din TSR :
BGY 13,20 - 16,00 TSR 16,30 - 17,15 BGY - aeronava e de la baza de la Bucuresti Baneasa
DTM 7,50 - 10,50 - TSR 11,20 - 12,30 - DTM - aeronava e de la baza din Gdansk

Da! L-am studiat si am observat acest lucru. Insa am spus asta pentru ca cei de la Wizz spunea nu demult ca vor aloca o noua aeronava pe TSR Exclamation

Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 912
Varsta : 55
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 24 Noi 2011, 11:35

În orarul de vara 2012 Wizz Air reintroduce ALC de la BBU
Sus In jos
gaudi
Membru activ
gaudi

Numarul mesajelor : 1152
Varsta : 42
Localizare : Ploiesti / Bucuresti
Data de inscriere : 17/07/2008

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 24 Noi 2011, 12:02

Astazi 24 octombrie reducere 20% la rezervarile pentru toate zborurile, toate destinatiile Wizzair din Romania.
Sus In jos
MRares
Fotograf
MRares

Numarul mesajelor : 755
Varsta : 41
Localizare : Hell
Data de inscriere : 27/08/2011

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyJoi 24 Noi 2011, 12:21

gaudi a scris:
Astazi 24 octombrie reducere 20% la rezervarile pentru toate zborurile, toate destinatiile Wizzair din Romania.

Mda.... aproape 20% sau mai degraba 16% daca calculatorul meu stie matematica..... Aseara (23.11.2011) pe ruta CLJ-PMI 2x adult+ bebe 1950 cu 2x bagaj si transfer bancar astazi ( 24.11.2011 miscare facuta pe la ora 00.25 ) pretul este 1682 in exact aceleasi conditii si asta inseamna undeva pe la 16% ...... Very Happy sau au vandut multe bilete pe perioada care ma interesa si au crescut pretul...... In fine, nu acuz, este ca fapt divers!
Sus In jos
mitzaciobanu
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 4
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 12/05/2009

Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 EmptyVin 25 Noi 2011, 09:55

Cred ca reducerea de 20% se refera la pretul afisat pe prima pagina - care poate fi cel final daca nu se adauga bagaj si se plateste cu card Wizz. In schimb, la taxele de bagaj si respectiv de procesare a platii nu se aplica aceasta reducere, deci reducerea finala va fi mai mica de 20%.
Sus In jos
Continut sponsorizat




Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Wizz Air (W6 / WZZ)   Wizz Air (W6 / WZZ) - Pagina 20 Empty

Sus In jos
 
Wizz Air (W6 / WZZ)
Sus 
Pagina 20 din 39Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 39  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Companii aeriene in Romania - Airlines in Romania-
Mergi direct la: